Na cestě k vlastní cestě... tak. Vítejte ve vnitřním světě jednoho pohledu, který si zoufale přeje být zjevným a přesto se mu to tolikrát nedaří. Ať už totiž jeho nositel chce nebo ne, rád se skrývá.


čtvrtek 23. června 2011

přízrak




5 komentářů:

  1. Zatoulala se jednou ke mně, slečna Zrzavá. Dlouhé roky kolem ní chodím, často se u ní i na chvíli zastavím. Víme o sobě, díváme se na sebe. Jednou v noci však unikla ze svého vězení, vymanila se ze své jediné roviny. I z rámu, který ji jindy uzavírá v Zábranského obraze. A přišla zas navštívit ona mne..

    OdpovědětVymazat
  2. To je od ní milé. A vrátila se zas do Zábranského celku?

    OdpovědětVymazat
  3. Tu jsem měla nejraději... Škoda, že se musí toulat sama pustým prostorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky ji mám rád, proto mě potěšilo, že se zastavila:). Vlastně snad ani není tak sama..

    OdpovědětVymazat